Kantoormeubelen,
Verhuizing & Montage
Kantoormeubelen, verhuizing en montage
Je betrekt een nieuw kantoor, richt je huidige kantoor anders in of vervangt bepaald kantoormeubilair. In élke situatie waarin kantoormeubilair verplaatst wordt, is Fresh-Office je graag van dienst. Wij zorgen niet alleen dat je kantoorinrichting netjes op zijn bestemming komt, maar ook dat je een compleet verzorgde werkplek aantreft waar je direct weer verder kunt.
Voor ons is dat dagelijkse kost. Tientallen jaren ervaring maken dat wij een uitstekend beeld hebben van wat er bij kantoorverhuizingen komt kijken. Wat er allemaal in orde moet zijn, maar ook wat klanten van ons verwachten. Soms zelfs zonder het uit te spreken. Ook kijken wij uiteraard naar de eisen van deze tijd. Weggooien is zonde en niet duurzaam. Graag denken we mee over hergebruik van dat wat overbodig is geworden. Dat scheelt ook weer in de kosten.
Wij denken graag mee
Een verhuizing – intern of extern – heb je het liefst snel achter de rug. Daarom plannen wij zorgvuldig en inventariseren we je wensen. Zo nodig zorgen wij dat de kantoorverhuizing plaatsvindt buiten kantooruren. Zo beperkt je de hinder tot een minimum.
Meer weten over verhuizing van kantoormeubelen en inventaris? Laat ons weten wat je vraag of behoefte is en we komen er snel op terug.
Interne en externe verhuizingen
Bedrijfsverhuizingen zijn complex. Planning en ervaring zijn cruciaal. Daarom zijn de kennis en ervaring van Fresh-Office precies wat je nodig hebt. Een gedegen verhuisplan is de basis voor elke interne- en externe bedrijfsverhuizing. Zo is voor jou en voor ons duidelijk wie wat wanneer doet. Daarbij nemen wij zowel het organisatorische aspect als de daadwerkelijke verhuizing voor onze rekening. Alles wordt dus geregeld.
IT-verhuizing
De digitale infrastructuur van je bedrijf is zonder twijfel één van de belangrijkste aspecten van een bedrijfsverhuizing. Indien het een totale verhuizing betreft, verhuist de infrastructuur mee. Of wordt deze ontmanteld op de oude locatie en opgebouwd op de nieuwe. Dit luistert heel nauw en heeft direct invloed op het primaire proces van je bedrijf. Daarom besteden wij hier extra zorg aan. Allereerst om de downtime tot een minimum te beperken. Maar ook communiceren wij hier goed over met jou, je eigen IT’ers en de eventuele serviceprovider aan wie je jouw IT hebt uitbesteed. Zo verloopt de overgang vlekkeloos.